Memories

Først må jeg bare si tusen takk til alle de 110 personene som tok seg tid til å kommentere på forrige innlegg. Dere er så søte og gode mot meg! Blir veldig glad når jeg leser at alle sammen vil at jeg skal fortsette å blogge. Så da er den biten avgjort, jeg skal ikke slutte med bloggingen! Har forresten et spennende “prosjekt” på gang med Annette. Noe jeg tenkte å gjøre for dere siden dere alle sammen er så gode!

Uansett, tenkte å ta en trip down memory lane fra de første månedene jeg bodde i California. Føler det er på tide å mimre litt tilbake. Tenkte å lage oppsummeringsinnlegg om alt det spennende jeg var så heldig å få oppleve. I første omgang skriver jeg fra september.

Husker det som om det var i går da jeg ankom California. Pappa kom og henta meg på flyplassen og husker jeg smilte fra øret til øret da jeg så skyskraperne i San Francisco for første gang! De første dagene gikk med til å bli kjent med villagen vi bodde i og området rundt. Husker vi hadde grillparty i hagen og jeg ble tatt for å være moren til Oda da jeg ble med henne på skolen! Haha, det mobber hun meg for enda!

Jeg og Oda planla å ha truth or dare på bloggen og det kom inn over 50 forslag som vi enda ikke har besvart på. Eller vi begynte å filme de rare tingene vi ble bedt om å gjøre, vi har bare ikke gjort det ferdig enda. Det flaueste var da vi dro til Mc Donalds og ba om en usaltet chips via drive thru. Deretter kjørte vi en runde rundt, kom tilbake og ba om en pose salt! Haha, har aldri vært så flau i hele mitt liv.

I slutten av september dro hele familien på road trip til Santa Cruz. Det var første gang vi kjørte langs kysten av California og jeg ble forelsket med en gang. Finere natur skal du lete lenge etter. I Santa Cruz tilbragte vi dagene på stranden og var på sightseeing rundt i byen. Jeg la ut strandbilder av meg selv på bloggen, som ble tatt og brukt til å lage en fake profil av meg. Husker jeg var så sint da jeg fant dette ut, men det ordnet seg heldigvis til slutt!

I løpet av september klarte jeg å bli stoppet av politiet for første gang! (Noe som gjør at jeg blir livredd hver gang jeg ser det en politibil i Amerika.) Jeg kjøpe meg en gitar for å lære å spille og jeg innredet rommet mitt til verdens koseligste. Jeg var også på min første amerikanske fotballkamp! Det var kjempegøy, selv om Cheerleaderne var litt skuffende. September var uansette en fin måned, og jeg husker jeg var så lykkelig for at eventyret nettopp hadde begynt!



Skal jeg lage en oppsummering av resten av månedene også?

39 kommentarer

Siste innlegg