Dreams come true

Gårsdagen var rett og slett perfekt! Vi begynte kvelden med å spise på den kjente Hollywood restauranten Katsuya. Der drakk vi hver vår apple martini og bare nøt livet! Karen var i ekstase da hun hadde fått en veldig spennende telefon i taxien på vei til Hollywood! Denne kvelden lå bare an til å bli perfekt!

Da jeg hadde drukket opp martinien skulle jeg prøve å spise hele kirsebæra for og deretter lage en knute av stilken med tunga mi! Dere vet, sånn fancy greier jenter gjør på film for å imponere gutten. Det var ingen gutt jeg skulle imponere, men kanskje jeg klarer å imponere dere! Jeg klarte i alle fall etter litt tungegymnastikk å lage en knute med kirsebærstilken! Gjett om jeg var stolt da!

Etter maten dro vi hjem til hotellet før vi fikk en telefon om å møte Polo. Møtet med Polo og arbeidsplassen hans er det sykeste jeg noen gang har vært med på! Skal fortelle dere alt i morgen ned til hver minste detalj! Dere kommer til å få sjokk når dere finner ut hva vi har vært med på! Åh, gleder meg sånn til å fortelle! It’s crazy!

Klarer dere å gjette hva jeg har vært med på?

22 kommentarer

Siste innlegg