City of Angels

Nå er det ikke lenge til før jeg tar på meg ballerinaskoa og reiser til L.A! Jeg har på følelsen at denne turen kommer til å bli uforglemmelig! Uansett om planene til Karen og meg er gjennomførbare eller ikke skal vi ha det gøy! Vi skal bo på et hotell i Beverly Hills og vandre langs Hollywood’s walk of fame! Kanskje vi til og med ender opp med walk of shame, men den tid den sorg.

En ting er i alle fall sikkert og det er at denne turen skal nytes til det fulle! Det er den siste turen jeg tar før jeg reiser hjem til Norge, så de neste 5 dagene skal jeg være urimelig og bare ha det gøy! Hvis du leser dette mamma, fortvil ikke. Du vet jeg bestandig er fornuftig når det kommer til å ta avgjørelser.

Nå skal jeg sove i 5 itmer før pappa kjører meg til togstasjonen og ferden til Los Angeles begynner!

Er dere klare for å bli med meg til L.A?

30 kommentarer

Siste innlegg