Cosmopolitan

Hvis noen av dere skal til Vegas i sommer, høst eller neste år vil jeg anbefale dere å bestille hotellrom på the Cosmopolitan Hotel. I alle fall hvis du er jente og har ganske lik stil som meg. Cosmopolitan må være det fineste hotellet jeg har vært på. Fra du kommer inn slår det diamanter og glitter i mot deg, og hele hotellet har en rosa-lilla-stil! You gotta love it!

Jeg og Annette tilbrakte 2 dager i baren (bond) på Cosmopolitan. Der har de utrolig god apple martinis, kjekke bartendere og dansere som står utstilt i glassbokser og danser. Ganske kult i grunn. Her kan du også komme inn uten at du er 21, men man må vise legg dersom man vil kjøpe seg drikke.

I hjørnet av baren har de et “avlukket” rom hvor det passer perfekt å ha putekrig, danse på bordet eller bare være crazy uten alt for mange tilskuere. Annette og jeg tilbragte store deler av kveld nummer 2 her, og møtte en stor gjeng med gutter fra Australia, noen fra London og et par amerikanere. Dette er enda et pluss med denne baren. Det er nesten bare gutter her, så om du er ute etter litt mannlig attention er dette plassen for deg!



Cosmopolitan har også et utrolig bra utvalg av butikker, så det går fint an å svi av noen dollar på shopping her. Marquee er plassen å være visst du er over 21. Annette og jeg kom oss aldri dit, men har hørt mye bra om utestedet. På dagtid har de spektakulære pool parties på Marquee! Der skal i alle fall jeg tilbringe dagene neste gang jeg er i Vegas.

Ville du bodd på the cosmopolitan?

11 kommentarer

Siste innlegg