Godt og blandet

Da var det på tide å svare videre på spørsmålene dere sendte inn. Denne gangen svarer jeg på spørsmål som jeg ikke helt viste hvor jeg skulle kategorisere. Med andre ord, spørsmålene er ganske random og forskjellige.

Dette spørsmålet føler jeg at jeg får daglig, og jeg syns det er kjempegøy at så mange er interessert i at jeg skal ha liveshow på bloggen. Hadde egentlig planlagt å ha liveshow da jeg og Annette var i Vegas, men siden det er 9 timer tidsforskjell mellom Norge og Vegas viste vi ikke helt når vi skulle få tid til å gjøre det. Tenkte jeg kanskje kunne ha liveshow med Karen når vi er i L.A. Hvis ikke blir det liveshow med meg og Oda når hun er ferdig på high school!

Hm, this is a tough one! Jeg er ikke sikker på hvor mange barn jeg vil ha. Jeg vet bare at jeg ikke vil ha barn før jeg er i slutten av 20 åra, kanskje 30 år eller noe. Et barn er i alle fall for lite, mens fire er helt klart for mange. Såå, kanskje 2-3 barn?

Nei, det kunne jeg faktisk ikke. Jeg har ikke noe i mot jenter som tar silikon i puppene, men jeg ville aldri ha tatt det selv. Ville ikke tatt og puttet et fremmedlegeme inne i kroppen min, som ikke hører hjemme der. Man vet jo aldri helt hvordan kroppen egentlig reagerer på det. Dessuten syns jeg det er viktig å være fornøyd med den man er. Botox har jeg aldri tenkt noe spesielt over. Jeg er bare 21 år, og føler ikke for å begynne å bekymre meg for rynker helt enda.

N to the ei.

Haha, hadde ikke så bra utvalg av barnebilder på Macen!



Yes sir! Det er på grunn av at noen personer er så barnslig og stjeler bildene mine og lager falske profil av både meg og andre, at jeg nå har begynt å skrive “hannavaage” over bildene.


For dere som ikke leste bloggen min i begynnelsen av februar, så var jeg altså på audition på Americas next top model! En kjempespennende opplevelse hvor jeg fikk testet selvtilitten min. Jeg måtte vise meg fram foran hundrevis av mennesker på cat walken, svare bra nok på spørsmål fra dommerne og vise frem meg selv. Ble kjent med mange nye mennesker og ødla tærne mine da jeg stod i over 5 timer i kø i høye hæler!

Uansett, jeg kunne ikke gå videre i konkurransen på grunn av at jeg ikke har amerikansk statsborgerskap. De ba meg om å melde meg på den norske varianten istedet for! (Noe som jeg ikke har planlagt å gjennomføre) Jeg hadde uansett en kjempefin og lærerik dag!

Hva syns dere om silikon?
Hvor mange barn vil dere ha? 

21 kommentarer

Siste innlegg