Do you wanna dance?

Da var det vel på tide å lage en liten oppsummering av gårsdagens bryllup. Vet ikke om det skjedde så mye spennende, men noe er kanskje verdt å nevne. Hadde det som sagt kjempegøy til tross for at det sterkeste jeg drakk var lemonade med isbiter. Da vi først ankom bryllupet møtte vi en dame som ville gifte bort sønnene sine til Oda og meg. Oda skulle få han på 19, mens jeg skulle få han på 25. Det var det rareste jeg noen gang har opplevd. Jeg fikk både mailen, facebooken og alt som finnes slik at vi kunne holde kontakten. Haha, gøy var det i alle fall.

Den søte jenta på bildet er kusinen min Hannah. Hun må være den søteste jenta. Da jeg våknet i morges hørte jeg at hun fortalte alle vennene sine at vi hadde danset i hele går, at jeg hadde flettet håret hennes og at jeg hadde en morsom aksent når jeg snakket. Haha, gøy å være den kule kusinen fra Norge!

Jeg møtte og en gutt som var helt lik en gutt jeg møtte i Trondheim i fjor. Var litt creepy i grunn, når både utseende, oppførsel og væremåte var kliss lik. Det hele endte med at han kom litt sjenert bort og spurte om Oda og jeg ikke ville danse med han. Etter litt awkward dansing, kom det heldigvis en fyr og “reddet” meg ut av det hele. Haha, det skal ikke være like enkelt bestandig. Jeg liker bare det faktumet at Matt og Laura er unge når de giftet seg. Slik at alle de kjekke guttevennene er i passe alder!

Dette bildet får meg til å tenke på at han var så snill og varmet den iskalde hånden min, så jeg ikke skulle fryse. Sånne gutter liker jeg!

Hva syns dere er det beste med bryllup?

10 kommentarer

Siste innlegg