Nytt i klesskapet

Det heter vel egentlig nytt i undertøysskuffa, men følte det ikke helt passet seg som en overskrift. Vil ikke tiltrekke meg lesere av den grunn. I dag har jeg altså vært på shopping med søte Ingvild. Vi endte opp med å bruke en god del tid på Victoria’s secret for å svi av de siste slantene jeg har igjen. Kjøpte meg baby rosa BH og matchende underdel, og gleder meg allerede til å bruke det. Av en eller annen grunn føler man seg litt bedre når man har pent undertøy. Er dere ikke enig?

Kjøpte og en knallrosa lipgloss, fikk en gratis bombshell t-skjorte og kjøpte meg hvite guess sko. Mangler bare den lyserosa capsen og en shorts, så er jeg klar for stranda i L.A

Tilbrakte forresten hele dagen med Ingvild. Er bestandig gøy å møte henne, for vi to kan snakke om aboslutt alt, uten at noe er for flaut. Godt å ha noen å dele alle de kleine historiene med, og så le så vi får vondt i magen av det etter på. Ingvild møtte forresten en fyr i Santa Barbara forrige uke som tydeligvis var fast leser av bloggen min. Da Christian, som han het, fant ut at han og jeg skulle reise hjem til Norge på samme dag inviterte han meg til å bli medlem av mile high club!

Haha, Christian da. Det fins mye annet moro man kan bedrive flytiden med. Hva om vi legger edderkoppkabal, deler hemmeligheter og gir hverandre håndmassasje? Høres ikke det mye bedre ut?

Hva syns dere om undertøyet?

32 kommentarer

Siste innlegg