Yoghurt og skinka!

Det følels litt rart å konsentrere seg om gamle hendelser, når det har skjedd så mye nytt og spennende de siste timene. Mitt nye motto har blitt, I will sleep when I’m dead, så dere kan tenke dere til hvordan kroppen min har det. Dette innlegget skulle handle om mine nye venner fra Rogaland, men føler ikke det blir noe morsomt å skrive om dem lengre. I alle fall ikke når jeg er ganske sikker på at de kommer til å lese hva jeg skriver!



Kan fortelle såppas at jeg har fått en litt annet syn på gutter, da jeg opplevde et skikkelig gutte nachspill her om dagen. Må innrømme at jeg følte meg litt utilpass av og til, men veldig gøy å observere guttas væremåte. Jeg likte spesielt godt da han ene fyren åpnet seg skikkelig og fortalte om sine nye følelser. Trodde ikke gutter analyserte oppførselen sin like mye som vi jenter gjør, men så feil kan man altså ta.

Var uansett veldig gøy å få lov æ være en av gutta, og bare le av de rareste ting.



Tidligere på kvelden møtte vi en gjeng svensker, og selvfølgelig skulle jeg imponere med mine svenskkunskaper. Jag är hungrig, sa jeg omtrent hvert femte minutt, og det endte med at jeg tilslutt ble tilbedt Yoghurt og Skinka av våre kjære naboer. Ble tyvärr ingen yoghurt, men skinka fikk vi før vi dro ut på Tao i går kveld! Forteller mer om dette senere, nå er det på tide med litt frokost.

Liker du å være en av gutta?

19 kommentarer

Siste innlegg