Lucky 28

I går sosialiserte vi oss med gutter verden over. Dagen begynte med at en creepy dud fra Australia kom og banket på døra på rommet vårt klokken 10 om morgenen. Om han gikk feil eller ikke, det vet jeg ikke. Vet bare at han var utrolig irriterende på morgenkvisten. En god del timer senere gikk vi ned for å spise frokost og da møtte vi to fyrer fra Israel. Siden verken Annette eller jeg er flinke til å bruke nei-ordet, endte det med at vi gikk for å spise lunch med dem.

Annette fikk flørte med en kjent fotballspiller fra Israel, mens jeg satt igjen med fyren som solgte rettetenger. Har aldri møtt en så rar fyr før. Han spurte meg konstant om han kunne få den ære av å ta på håret mitt. Det var tydeligvis så mykt og glatt. Etter hvert som praten gikk, ble samtalene mer og mer rare. Det skal ikke være så lett bestandig.

Etter ei lita stund var det glambling som stod på planen. Må ærlig innrømme at jeg ikke hadde peiling på hva vi gjorde, men like vel klarte vi å få 20 dollar til å bli 100! Nesten så jeg kan skryte på meg at vi har litt skills, men bare nesten. Vi spilte Roulette, og vant da Annette sa vi skulle satse pengene våre på tallet 28.

Etter gambling var det tid for å ta på seg de høye hælene og dra ut på livet. Der møtte vi en gjeng rogalendinger og en gjeng med svensker! Forteller mer senere i dag. Kan si så mye som at jeg har lært en god del nytt om gutter etter gårsdagens etterfest!

Liker dere norske eller utenlandske gutter best?

27 kommentarer

Siste innlegg