I’m loving it!

For en kveld dere! Er så mye forskjellig som har skjedd at jeg ikke helt vet hvor jeg skal begynne å fortelle! Dette er helt klart den beste kvelden på lenge. Annette og jeg møtte en gjeng med nordmenn, eller kjekke rogalendinger heter det vel! For meg var dette perfekt, siden jeg smelter med en gang noen sier noe på rogalandsk til meg.

Kan fortelle mer om kvelden i morgen, nå må jeg nesten gå tilbake til etterfesten vi har i den norske suiten! Det er forresten sykt fint her jeg sitter og blogger. Hadde ikke hatt noe i mot og bodd her. David kjøpte til og med internett til meg, slik at jeg skal få til å blogge for dere! Skal ikke klage på servicen i alle fall.

Føler dette ble et ganske rotete innlegg, men ikke så enkelt å skrive når man har begrenset med tid og en fyr som sitter og venter på at jeg skal bli ferdig med denne bloggingen. Må vel løsrive meg fra pcen å se om vi kan finne noe nattmat istedet for. Magen min romler som bare det!

Hvordan er livet i Norge?

33 kommentarer

Siste innlegg