Red lips

Det begynner å bli en irriterende vane nå at hver gang jeg skal poste et innlegg når jeg kommer hjem fra byen, så sovner jeg med Macen i fanget. Et par timer senere våkner jeg ganske forvirret og husker at.. Shit, jeg glemte helt å poste blogginnlegget mitt! Haha, det kommer vel heller ikke til å bli noe bedre når jeg drar til Vegas på mandag!

Jeg har vel forresten helt glemt å nevne det, men vi er altså tilbake fra New York og befinner oss i San Francisco. Annette har aldri vært i SF før, så jeg tok henne med ut for å spise og for å få en smakebit på utelivet her. Vi tok det ganske ‘low key’ ikveld, siden vi begge er ganske slitne etter NY.

Jeg ble litt inspirert da jeg så Burlesque sammen med Annette i sted. Christina Aguilera er så fin med det blonde håret og røde leppene sine. Så jeg bestemte meg for å prøve noe helt nytt! Har aldri brukt rød leppestift før, i alle fall ikke ut på byen. Jeg er ikke helt sikker på hva jeg føler enda, men jeg tror jeg liker det!

Hva syns dere om de røde leppene?!

43 kommentarer

Siste innlegg