Sunny at the park

For at Annette skal oppleve noe annet enn bare shopping og uteliv, tok jeg henne med til Central Park for å rusle rundt i finværet. Hun var ikke akkurat den mest entusiastiske turgåeren og spurte meg hvert 5. minutt om vi var ferdig snart. Jeg hadde tenkt å vise henne statuen hvor Robert Pattinson sitter og røyker i Remember Me. Eller skøytebanen der Blair Waldorf står på skøyter i sesong 1 av gossip girl. Men siden Annnette var.. Ja, la oss kalle det sliten, ble det bare en kort tur i parken.


(Dette ble tatt da jeg var i NY oktober 2010)

Gøy hadde vi det uansett. Vi hadde latterkrampe til tusen der vi gikk og ruslet bortover parken og mimret tilbake til nattens morsomme hendelser. Gutter og champagne kan skape mange komiske øyeblikk skal jeg si dere!

Liker dere å gå tur?

26 kommentarer

Siste innlegg