Det er ikke noe gøy..

..Når noen stjeler jakken din på utestedet du er på. Jeg er så lei meg at jeg ikke helt vet hvor jeg skal gjøre av meg. Det var en kjempefin, svart trench coat som jeg hadde fått av ekskjæresten i gave, og nå er den borte. Jeg er kjempelei meg, og klarer ikke å slutte å tenke på det. Utestedet sa jeg skulle prøve å ringe dem i morgen for å høre om de kanskje har funnet den. Jeg krysser i alle fall fingrene for det.

Bortsett fra dette hadde vi det utrolig gøy i kveld. Klokken er nå 6 om morgenen, og vi kom nettopp hjem fra 1Oak. 4 forskjellige promotører ville ha oss med ut i kveld, så det var ikke mangel på hverken vip-bord eller drikke. Det endte med at jeg fant en kjempesøt gutt fra Italia som ble kveldens underholdning. Litt problematisk at han så vidt kunne prate engelsk. Det var for det meste mumling som kom ut av munnen hans. Haha, han var i alle fall veldig kjekk å se på.

Nå skal jeg legge meg under dyna og synes synd på meg selv! Forhåpentligvis dukker jakken min opp i morgen!

Har dere mistet noe dere er glad i?
Vil den ekle følelsen jeg har inne i meg gå over? 

38 kommentarer

Siste innlegg