Dere er så søte

Får så utrolig mange hyggelige mail fra dere hver dag. Noen spør om tips og råd angående USA, mens andre bare roser meg opp i skyene til jeg sitter der rød som en tomat. Noen er også så snille at de sender inn headere som de har laget til meg. Skulle gjerne brukt alle sammen, men det går dessverre ikke an. Vet også at min lillesøster holder på å lage et nytt design til meg. Uansett, tenkte å dele noen av de fine headerne jeg får i innboksen.

Søte Tine hadde laget en kjempefin og elegant header med bilder jeg tok på en strand utenfor San Francisco. Jeg liker spesielt godt sommerfuglene på den. Kjempesøtt!

Madeleine hadde også laget en kjempesøt header til meg. Imponerende at så mange er så kreative, og flinke til å sette sammen ulike bilder.

Rett før jeg dro til New York fikk jeg en utrolig hyggelig mail av Sara. (Skal svare deg, og alle dere andre som har sendt mail, med en gang jeg kommer hjem fra NY) Hun hadde også laget header til meg, og den syns jeg var råkul. Jeg liker fargekombinasjonene og de ulike detaljene.

Hvilken likte dere best?

32 kommentarer

Siste innlegg