Up to date

De siste dagene har jeg prøvd å blogge før jeg legger meg, men hver gang har jeg sovnet med Macen på fanget! Haha, det er så mye som foregår her at man rekker så vidt å puste. Jeg føler i alle fall at alle skal ha en bit av meg! Håper det roer seg litt ned nå som helgen er over, men tviler..

Det som har skjedd siden sist er at vi har vært på 1 Oak, det hotteste utestedet på en søndag i New York. Jeg har kjøpt meg en hvit armani-kjole som en eller annen dust sølte litt av drikken sin på. Vurderer å kjøpe meg en lilla kjole, men den koster 2000 så jeg er litt usikker. Hva syns dere?

Vi har vært på middag med sjefen av American Express, og på nabobordet satt det tre jenter fra Orkanger (hjemplassen min). What is the odds?

Vi har danset til langt på natt, og vist amerikanerne hva Norge har å by på! Det eneste problemet er når ekle, rike menn prøver å legge an på deg. Jeg mener, de tror de kan få hvem som helst siden de har litt penger i lomma, men jeg skal virkelig tjene mine egne penger! Trenger ikke en fyr til å ta vare på meg! Spesielt ikke en gammel, illeluktende mann. Hver gang jeg ser en mann i 50-årene stå på utestedet å digge musikken til J-Lo og Rihanna, gjør jeg ikke annet enn å le. Hadde pappaen min gjort det samme hadde jeg dødd av skam!

Nå er det shopping på 5th avenue som er planen og en liten gåtur i Central Park. It’s gonna be a lovely day!

42 kommentarer

Siste innlegg