Dagen er ikke det samme uten

Jeg snakker selvfølgelig om trening! Hva skulle man gjort uten litt svette, blod, tårer og slit?

 

De som leste bloggen min for 8 uker siden fikk kanskje med seg at jeg skulle begynne på et “treningsprogram” der jeg skulle trene 5 dager i uken. Fra mandag til fredag. De 6 første ukene gikk dette helt fint. Jeg stod opp, gikk på trening og hadde god samvittighet resten av dagen. De 2 siste ukene har vi hatt besøk fra Norge og da har treningen blitt lagt litt til siden.

Nå er det bare 3 dager til jeg reiser til New York og da er det viktig at kroppen ser bra ut. Derfor er det hardtrening hver dag denne uka, og null godteri på Hanna! Sistnevnte blir litt vanskelig. I have a passion for candy! ♥

Merker forresten stor framgang på treningen. Kondisjonen er blitt merkbart bedre, og jeg begynner å se antydning til muskler i armene! Magen har også blitt flatere, til tross for en del kakespising de siste ukene. Nå mangler jeg bare sprettrumpa så kan sommeren komme!

Hvor ofte trener dere?

42 kommentarer

Siste innlegg