Its a hard decision!

Når man bare skal velge en vinner ut av 193 påmeldte har man et lite problem. Det er så mange som har ulike gode grunner til at akkurat de skal vinne, at jeg kvier meg for å bare velge en. Syns alle sammen fortjener en Victoria’s Secret truse i undertøysskuffa si, men det blir nok litt vanskelig å gjennomføre.

De 3 siste timene har jeg brukt på å lese gjennom alle de ulike begrunnelsene, og prøvd å finne en verdig vinner. Ingen enkel oppgave akkurat. Skulle gjerne muntret opp hverdagen til alle sammen, og gitt dere en oppdatering i undertøysskuffen. Forresten, må innrømme at jeg lo litt da jeg leste gjennom bidragene ulike gutter hadde sendt inn. Spesielt da ekskjæresten kom med sin begrunnelse..

Eller denne fra Nils Håkon. Hadde vært litt rart og fått sin egen truse i velkomstgave!

Jeg har lest mange gode begrunnelser i kveld, og en av dem skilte seg litt ut. Jeg ble rørt da Christine fortalte at faren hennes hadde fått hjerneslag i 2007 og at det forandret familiens økonomi. Jeg følte derfor Christine fortjente en liten oppmuntring i hverdagen og jeg er glad for at jeg er den som kan gi dette til henne!

Gratulerer Christina.

18 kommentarer

Siste innlegg