So little time

I dag var planen å svare på alle ubesvarte mail, redigere ferdig den siste delen av spørsmålsvideoen og se gjennom alle bidragene til Victoria’s Secret konkurransen for å trekke en vinner. Men da jeg våknet i dag fristet det mye heller å jobbe videre med skillet mitt. Så dagen har jeg tilbragt på et rosa håndkle med en iste i hånda. Lovely ♥

Natt til første mai ble “feiret” litt annerledes i år. Vanligvis drar jeg ut på livet i Trondheim og feirer starten på russetida, mens i år var jeg på en bursdagsfest i Berkeley. Forandring fryder dere. Festing skal man få nok av de kommende ukene uansett. Bursdagsfeiring i Berkeley var forresten veldig gøy. Noen hvisket noe i øret mitt og jeg kunne ikke blitt mer overrasket. La oss bare håpe det var fylla som snakket, og ikke noe annet.



I dag har forresten verdens beste mamma bursdag! Hun skal feires med kake og turgåing!

Gratulerer så mye med dagen mamma!

– Gjorde dere noe gøy natt til 1. mai?

40 kommentarer

Siste innlegg