Stop and stare

Som kanskje noen av dere vet klarer jeg bestandig på en eller annen måte å tiltrekke meg det amerikanske politiet. Jeg har blitt stoppet flere ganger, og ofte er det uten noen spesiell grunn. En gang jeg kjørte bil etter klokken 12 om kvelden, ble jeg stoppet fordi jeg var jente og alene i bilen. Da skulle de vite alt mulig rart om kjærlighetslivet mitt, om jeg hadde kranglet med mannen min og så videre. Politiet i Amerika er noe for seg selv!

Uansett, i dag hadde jeg et nytt møte med politiet og denne gangen kjørte jeg ikke bil. Jenny og jeg bestemte oss for å gå ut i varmen og ta noen bilder. Der står vi og poserer som to galinger og aner fred og ingen fare. Plutselig legger vi merke til at vi har fått publikum. En politibil hadde stoppet for å se på hele seansen. Han satt der bare og glante, og så egentlig ganske sur ut.

Kanskje ikke så rart at han stoppet. Han lurte vel på hva i alle dager var det jeg drev med?!

Må legge ut noen bilder av Jenny også. Hun fikk låne sminken min i dag, og var så stolt med sluttresultatet! Blir sikkelig trist at familien Nordaune reiser hjem til Norge i morgen. Kommer til å savne dem alle sammen.

Blitt stoppet av politiet før?

28 kommentarer

Siste innlegg