Sexy little things…

Jeg burde absolutt ikke ha lov til å gå inn på Victoria’s Secret, for jeg ender alltid opp med å bruke alt for mye penger der! Kommoden min er snart fylt opp med undertøy, bikinier og babydoller fra Victoria’s Secret. Jeg burde vel egentlig fått meg en kjæreste, slik at jeg har noen jeg kan vise fram alt det fine undertøyet mitt til! Det er en del, skal jeg si dere!

Uansett, i dag var det to nye truser som var så heldige å få bli med meg hjem. Jeg kjøpte til og med en tredje én, som jeg skal gi bort til en av dere heldige lesere!

Jeg er helt forelsket i den svarte trusa med hvite prikker på! Egentlig er det veldig rart hvordan et lite plagg kan gjøre at du føler deg så fin. Jeg har nesten bestandig på meg matchende undertøy. Og det går ofte i blonder og sløyfer, til tross for at det er bare jeg som ser det!

Hvis dere har lyst på likens Victoria’s Secret undertøy som meg må dere følge med litt senere i kveld. Jeg kjøpte dobbelt opp av den ene trusa, og den tenkte jeg å konkurrere bort til en av dere! Føler meg ganske så snill når jeg bruker opp mine siste dollar på dere!

Hvilken truse likte dere best?
Liker dere Victoria’s Secret?

54 kommentarer

Siste innlegg