A challenge

Jeg har blitt utfordret av min bror og Charlothe, og da kan jeg ikke gjøre annet enn å ta utfordringen på strak arm.

1. gå inn på dine bilder/mapper.
2. velg den 6. mappen.
3. finn det 6. bildet.
4. sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det.
5. inviter 3 nye venner, og gi dem beskjed.


Dette bildet ble tatt da jeg var på sleepover hos min super hotte kompis Hans. Det bruker som regel å gå uker, måneder til og med år mellom hver gang vi møtes, så denne kvelden hadde vi det utrolig gøy. Her snakker vi rosa kosebukser, ny lakkede tånegler og ansiktsmasker med kokoslukt! Alt en gutt kan drømme om! Hans skrev til og med et ganske humoristisk gjesteinnlegg på bloggen min den kvelden. Det kan dere lese her.

Jeg utfordrer alle som føler for å ta utfordringen forresten!

20 kommentarer

Siste innlegg