Kjendiser og sånt

Fikk et leserspørsmål fra Maren som lød som følger:

…Jeg lurte på en ting.. jeg har ikke fulgt bloggen din så lenge men jeg fulgt med på den en del og det jeg lurer på er har du møtt noen kjente folk ? Jeg har fått med meg at du har vært på Britney Spears konsert,, men har du møtt noen folk utenom det?…

Før jeg flyttet til Amerika tenkte jeg at jeg helt sikkert kom til å møte noen kjente mennesker. Dette landet er jo fylt opp med dem. Men hittil har jeg ikke vært så heldig. Har vært i New York, Las Vegas og Los Angeles, og ikke sett annet en utrolig mange limosiner og bodyguards.

Men jeg har troen på at når jeg drar til NY og Las Vegas med Annette så skal vi få øye på noen celebrities. I så fall skal dere være de første som får vite det!

Har dere møtt noen kjendiser før?

33 kommentarer
    1. jeg har begynt å lese bloggen din nå i det siste, men bor du i USA med familien din eller alene med venner? og hvor lenge har du bodd der! elsker at du har bilder på hvert eneste innlegg 😀

    2. Min første tur til LA og kun noen få minutter etter å ha ankommet LAX traff vi på Jorge Garcia (Hurley fra LOST). Ellers har jeg ikke truffet noen kjendiser, gikk virkelig glipp av mange muligheter i Disney World, der er det ofte kjendiser. Jeg var på pause en dag Johnny Depp var der, og noen jeg kjenner pratet med han og viste han veien, men jeg var for sein :p

    3. Hei! Lurte bare på hvordan linje du gikk på på VGS, og hvor mange år du gikk før Medisin studiet.. 🙂

    4. Jeg har blitt en fast leser av bloggen din. Du skriver utrolig bra og det er spennenes å lese om din hverdag i USA 🙂
      Jeg har møtt Didrik Solli Tangen/Aleksander Rybakk og Tone Damli Aaberge som jeg kommer på i farta ;D

    5. Tusen takk for at du svarte på spørsmålet mitt Hanna <3
      Ikke alle bloggere hadde gjort det, det er derfor du er BEST <3
      Jeg har ikke møtt så veldig mange kjente men jeg har vært på Taylor Swift konsert 🙂 Også var jeg på Alexander Rybak konsert 😛
      Jeg digger deg hanna <3

    6. Jeg har møtt haugevis med kjendiser, som Sveinung og Gunnhild Sundli (og resten av Gåte), Margarit Berger (og en drøss med andre som var på nach på Familien etter Gåte-konserten i Trondhjem i forfjor), autografjegeren fra Heia Tufte, Bjørn Eidsvåg, Øystein “Knutsen” Dolmen, Erik Thorstvedt, Silje Karlsen, Yngve Hustad Reite (kjent fra bl.a. Niding og P3 Morgen), Herman Sabado, Fremmed Rase, Sørsia Gerilja, GODS og mange andre, samt noen kvasi-Å-kjendiser som Kurt Nilsen og Stine Marie Lothe Svendsen.
      Kommer ikke på alle i farten, hjelper mye å kjenne folk, men det vet vel du alt om, din Quindelige ekvivalent av en Casanova. 😉

    7. Hmm,den lista blir lang
      -Tone Damli Aaberge
      -Kjartan Salvesen
      -Sandra Lyng Haugen
      -Ole Idole
      +flere som har deltok på idol-konserter
      -Wig Wam
      -Joddski
      -Erik og Kriss
      -Kong Harald og Dronning Sonja
      -Herborg Kråkevik(?)
      -Kommer ikke på flere i farta,men jeg har møtt enda flere 🙂

    8. avtalte et møte med Kristian Valen for et år siden. Så da tok jeg et par bilder med han før vi skulle se på showet hans. Det var gøy, men jeg var veldig sjenert og stille 😛

    9. du er dødspen! messunner deg så sinnsykt mye. du kommer til å vinne top model,lett! en ting jeg lurer på er, hvor har du kjøpt extentionet ditt? du har verdensfineste hår! jeg har liksom blondt og kort hår,og vil ha det lengre og ditt extention virker dødtsbra og ikke minst langt. takk hvis du gidd å svare <3

    10. Marie: Hei! Så hyggelig å høre 🙂 Jeg bor i USA sammen med familien min. Grunnen til at vi flyttet hit var fordi pappa begynte å studere på UC Berkeley og da tok han med seg hele familien og flyttet hit. Pappa har bodd her siden juni, mens jeg har bodd her siden 2 september 🙂

      Ja, bilder må man ha i innleggene ^^

    11. Haha. vi har i hvertfall tre bilder at folk i limosier fra Atlanta i dag, og ingen av dem er kjente. Hvis du bor i en rik Amerikansk by, så blir du vant til å møte folk som ser rike ut, men som faktiktisk inne er kjente i et hele tatt. De har bare penger til å leie en limmo.

    12. Ja har møtt :
      – Tone Damli Aaberge, Alexsander Stenerud (elns) , Publiners, Venke Knutson …. Kommer ikke på flere : p Har også vært på Taylor Swift konsert 🙂
      Synes forresten at bloggen din er kjempekul, og at du er veldig pen !

    13. Kjempekult bilde! Jeg har møtt på norkse kjendiser.. Telte meg opp til ca 20..Men da jeg var i Cali så jeg han tykke fra lost og hun som har hovedrollen i Ghost Wisper 🙂

    14. Så bra, det spørs hva du mener med kjendiser, for jeg har jo noen venner som er kjente i Norge. For eks. Stella Mwangi, Fredrik Skogsrud. Men jeg ser ikke på dem som kjendiser 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg