San Diego is lovely!

Vi bestemte oss for å dra til San Diego, noe som jeg er veldig glad for. Med en gang jeg dro ut av bilen ble jeg forelsket i byen. Kanskje det var sola, kanskje det var alle de fine bilene, eller alle guttene. Vet ikke hvorfor, men jeg likte San Diego veldig godt.

Etter litt sightseeing rundt i byen dro vi på stranda for å sole oss. Skal love dere at stranden var herlig. Jenny og Lina var så gale at de hoppet rett ut i Stillehavet for å bade. Jeg trivdes best på land, hvor Herbjørn hadde det veldig gøy med å grave meg ned i sanden. Til min store skuffelse var det ikke noe kjekke lifeguards on duty. Bare en sær fyr som drev og sprang fram og tilbake og tok rare push-ups.



Er utrolig glad for at jeg har denne muligheten til å reise rundt og oppleve California. Det finnes så mange interessante byer der ute, som bare venter på at jeg skal oppdage dem. Akkurat nå trives jeg veldig godt her, med sand mellom tærne og vind i håret.

Fikk forresten et leserspørsmål om det går an å bade i havet nå. For min del er det alt for kaldt, men det går an å bade om du er en tøffing. Men jeg må innrømme at det frister å stikke tåa ute i vannet. Se på dette da.

Tør dere å bade når vannet er kaldt?

29 kommentarer

Siste innlegg