God morgen alle sammen!

Da er klokken blitt 8 om morgenen her, og Jenny og jeg ligger fortsatt og drar oss i senga. Vi burde vel egentlig stå opp snart, med tanke på at vi har en spennende dag foran oss. Vi skal enten dra til Huntington beach, ligge å sole oss på stranden å se på de alle kjekke guttene! Eller så drar vi videre til San Diego, for å oppleve en ny by. Jeg vet ikke helt hva det blir til, men det finner vi vel snart ut.

Har egentlig litt lyst til å bli igjen i L.A. Skulle møte en gutt som jeg kjenner, og ta igjen for alt det tapte. Men jeg kan fortelle dere at guttene i California er mer dramaqueens enn meg! Man vet aldri helt hvor man har dem, og meningene deres skifter fortere enn jeg “skifter” sminke. Fikk forressten enda en jeg-er-så-lei-meg-melding fra han fyren som “klikka” på meg på facebook. Han ville at vi skulle begynne med blanke ark og dra ut på cafe. No way, sier jeg bare!

 

Har dere hatt en fin torsdag sålangt?

31 kommentarer

Siste innlegg