Music for my ear

Siden dette er en road trip-uke, og musikk er en stor del av turen, tenkte jeg å dele noen av yndlingssangene mine med dere. Kan ikke skryte på meg at musikksmaken min er noe spesielt god. Jeg liker som regel “energy-musikk”, som jeg bruker å kalle det. Og så har jeg en forkjærlighet for spansk musikk. Hører bestandig på den spanske radiokanalen når jeg er ute og kjører.

Uansett, her er noen av sangene som går på repeat på spillelista mi fortiden.

Danza Kuduro – Don Omar ft. Lucenzo

(Denne sangen brukte jeg i videobloggen om personlig spørsmål. Mange som lurte på hva den het)

Big Fat Bass – Britney Spears

(Jeg rett og slett digger den sangen! Får skikkelig lyst til å dra ut hver gang jeg hører på den)

If I Die Young – The Band Perry

(Denne sangen brukte jeg i forrige videoblogg. En god del av dere lurte på hva den het)

E.T – Katy Perry ft Kanye West

Like I love you – R.I.O

(Denne sangen får meg bestandig i godt humør. Digger den!)

Har dere noen musikktips å dele med meg?

26 kommentarer

Siste innlegg