Dette er livet dere

Kjøre langs Highway 1 og nyte utsikten av vakre California med USA-spillelista mi på øret. Tror ikke det blir stort bedre enn dette.

Jeg rett og slett elsker å kjøre bil. Det spiller ingen rolle om det er dag eller natt, varmt eller kaldt, sommer eller vinter. Bare jeg har musikken min på øret og kan la tankene vandre fritt, er jeg fornøyd. Husker da jeg var på date for en måned siden, og vi skulle kjøre oss en tur i mørket. Jeg ble seriøst sint hver gang han stoppet bilen for å “prate” med meg. Haha, jeg ville mye heller sitte i det varme setet å se ut. Hvem bryr seg om gutter når man har stillhet og bilkjøring? Dessuten hater jeg kleine øyeblikk der det er åpentlyst at det eneste han vil er å kysse!

Noen andre som er like glad i kjøre bil som meg?

40 kommentarer

Siste innlegg