I broke his heart

…Or did he break mine?

I totally forgot…

Noen av dere spurte om jeg ikke kunne fortelle om min første ordentlige kjæreste, og det kan jeg godt gjøre. Jeg kan begynne med å fortelle at forholdet vårt absolutt ikke var noen dans på roser. Drama var vel mellomnavnet vårt, og det ble ikke noe lettere av at han måtte inn i militæret. Misforstå meg rett, forholdet var også fylt med kjærlighet, omsorg og en god dose latter.

Jeg husker den første gangen vi skulle på date (sommeren 2007). Jeg var fryktelig nervøs, og skalv hele veien inn til Trondheim. Egentlig hadde jeg ikke lov til å dra siden vi skulle reise til Amerika den samme natten, men der og da brydde jeg meg ikke om dette. Jeg skulle møte han, jeg måtte møte han.

Daten var ikke så mye å skryte av. Begge gikk vi der og speilet oss i butikkvinduene. Dette for å sjekke om man så bra nok ut. Haha, jeg må bare le av oss. Lenge leve forfengelighet! Vi kom oss i alle fall gjennom daten uten alt for mange pinlige øyeblikk. Jeg dro på ferie til USA og han til militæret. Hele opplegget så egentlig ganske dystert ut, i alle fall når man tenker på at han var en skikkelig player.

Men med min kvinnelige sjarm, klarte jeg å “kapre” han til slutt, og vi var sammen i omtrent 2 år. Jeg spurte om han hadde noe han ville tilføye dette innlegget. Det jeg fikk til svar var dette. “Forholdet vårt kan i grunn oppsummeres med dette. Hver morgen måtte jeg stå opp å lage vafler til deg, mens du stod på badet og sminket deg!” Haha, heldigvis for meg var han en djevel på å steke vafler!

Hvordan var din første kjæreste?

41 kommentarer
    1. Sv: Takk for det søta, skal kose meg masse (håper jeg)
      Haha, gøy å lese 😀 Skal vi se, Tom blir kompisen til broren til bestevenninna mi.. Haha, komplisert, men uansett :))
      Min første kjæreste var ingen dans på roser.. varte i 6 laaange mnd. snakk om å ha valgt feil type fra feil miljø :)) hehe

    2. Første kjæreste funket ikke, ikke andre kjærste heller, og ikke tredje, men på fjerde forsøk gjorde det det og vi har vært sammen i flere år nå 🙂

    3. Min første kjæreste var helt fantastisk..! Vi hadde det super greit i det året vi var sammen, bestevenner og fant altid på noe tull.. Savner fortsatt den tiden, ha en sjikkelig god bestevenn.. han er nå sammen med x-veninna mi, og de lever livet som dans på roser, mesunner dem, men er også super glad på deres vegner, unner dem alt bare godt! (vi var sammen 2006-2007)

    4. For å svare på det avsluttende spørsmålet ditt, kjære lillesøster … Det er så mange år siden at jeg husker relativt lite, men det jeg husker, var bra.
      Vent, barndomskjærester teller, sant? 😛

    5. Hvordan får du så fine krøller, som du har på noen av bildene dine? 🙂
      Kjempe bra blogg forresten, oppdaget den istad og har allerede blitt fast leser! hihi 😀

    6. Morsom førstedate 😛
      Min første kjæreste var kjempesnill, men vi funket ikke som et par. Nå snakker vi ikke sammen lenger, noe som er litt synd. Men nå har jeg en kjæreste som jeg er kjempeglad i, og er glad for at det ikke funket med førstekjæresten 🙂

    7. Nå har jeg lest gjennom hele bloggen din og funnet ut at jeg er blitt fast leser! Ble ambefalt av min besteveninne “Zwipp” og jeg digger bloggen din! :)) Jeg er fast leser fra nå av 😀

    8. Haha, min første kjæreste var ikke noe å samle på. En ordentlig flørtepus/drittsekk. Som jeg uheldigvis går i klasse med og skal gjøre det i minst to år til.. Supert.

    9. Hehe, mitt første forhold var utrolig bra det første året, men så gikk alt galt og det endte ille 😛 Men alle må jo igjennom det en eller annen gang.

    10. Mitt første seriøse forhold er vel egentlig det jeg er i nå, med Håvard. Vi har vært ilag siden 31.12.2010, selv om jeg bare er 12 år, føles det ut som om jeg å han kommer til å være ilag i evigtid. Vi finner alltid på noe tull ilag, snakker om alt, vi stoler 110% på værandre & er nesten som bestevenner. Bortsett fra litt mer flauhet da. Hehe<3

    11. SINGELLIVET ! 😀
      Men før jeg valgte å utnytte singellivet til det fulle, var jeg konstant i forhold. Første var fra .. når gikk vi i 5. klasse? 😛 Haha.. Det var min første kjæreste. Vi var sammen i litt over 2 år. VI VAR KJÆRESTER. Søtere enn søtest. Følte jeg den gang. I dag vil jeg påstå at vi var pingler. Kan huske at vi kysset TO ganger. Haha. Han mener det er flere, men da kan han strengt tatt ikke ha vært en mester? 😉 Hehe..
      Hatt to kjærester etter det som jeg også var sammen med i to år hver, og jeg husker liiiiitt mer fra de forholdene. Hehe.. – prøver å fortrenge en del :))

    12. Ntaw!
      mitt ordentlige forste kjereste (hakke de 3 siste bokstaven i alfabetet her) han var seriost perfekt!
      Jeg hadde det kjempe fint,osv 😀
      og wooow.. men jah vi var aldri med hverandre utenom skolen, saa jeg gjorde det slutt ;oo..
      HELVETE SOM DU BLOGGER FOR TIDEN! :O
      – Malin

    13. Elsker bloggen din! Du er så utrolig pen! 🙂 ^^
      Er fast leser, har lagt deg til på bloglovin <3 :)Leser hvert innlegg (:
      Du fortjener å være høyt oppe på blogglista! Hvertfall topp 5! Skulle ikke forundre meg om du snart kom opp til topp 5 på blogglista! (:
      Klem din faste leser, Ida 🙂

    14. er litt rart at du fortsatt har bilder av han! jaja, det virker som om dere fortsatt er venner så… jeg vet ikke.
      Uansett! Jeg elsker bloggen din!!! Jeg har utrolig lyst til å flytte til USA og det å lese bloggen din gir meg et bra innblikk i hvordan det er:) takk

    15. min første kjæreste var ekkel , slo og fortalte meg at jeg ikke trengte å spise mer. Å jeg var ikke feit for jeg var fotballspiller og veide rundt 45 kilo å var 170

    16. min første ordentlige kjæreste var jeg sammen med i litt over 1 år… og da vi slo opp fant han seg ei ny ei også skulle vi møtes for at jeg sku få tingene mine.. og da banket han meg opp et stykke unna huset mitt og stakk av mens jeg lå bevisstløs i snøen. jah.. og mobilen min lå i bilen hans.. etter deth ar jeg aldri vært i nærheten av en gutt.. ingen får ta på meg lixm uten at jeg klikker.. : s

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg