Spread your legs!

I dag stod altså Golden Gate Bridge på planen, og hver gang jeg drar dit blir det bestandig tatt tusenvis av bilder. Noe som egentlig passer meg midt i blinken. Man kan aldri få nok bilder dere.

Lina var den “heldige” som fikk ta bilder av meg, og da vi holdt på som verst kom plutselig denne karen bort til oss.

Haha, for en fyr altså. Snekkerbukse og biesolbriller på en voksen mann er kanskje en smule annerledes. Til tross for dette hadde han veldig mange kule innspill til forskjellige poseringer jeg kunne ha. Bare ta en titt på dette.



Etter en liten stund spør han meg plutselig. “Do you like erotic?” Jeg trodde han spurte om jeg likte “aerobic” og svarer gladelig ja. Der står jeg og aner fred og ingen fare før han sier. “Alright then, spread your legs?” Hahah, jeg ble så paff at jeg ikke viste helt hvor jeg skulle gjøre av meg. Man kan ikke bare slenge ut et setning som det der. Det endte i alle fall med et veldig kult bilde, men tror ikke det egner seg helt på bloggen. Dere får kose dere med dette bildet i stedet for!

Hva syns dere om bildene?

35 kommentarer

Siste innlegg