Små gleder i hverdagen

I går fikk vi besøk av familie fra Norge! Det var kjempekoselig å se alle sammen igjen. De er en stor familie på 6, så de neste to ukene kommer til å bli ganske livat, som man ville sagt på trøndersk. Jenny, tremeningen min, deler rom med meg. Hun må være den søteste jenta i verden. Litt synd at hun har vokst fra rosaperioden, og klager hver gang jeg prøver å dulle henne opp med sløyfer og rosa klær. “Hannaa, jeg vil mye heller gå i svarte converse og spille på padda di!” Får jeg til svar da. Har dere hørt på makan!? Padda er forresten iPaden min, for de som ikke skjønte det.

Neste uke har de planlagt road trip til Los Angeles, og gjett hvem som skal få være med dem? Jeg gleder meg skikkelig til å dra tilbake til Englenes by, og dere skal selvfølgelig få være med på lasset. Her snakker vi Hollywood og Santa Monica Beach! Gleder meg!

Forresten, gjett også hvem som ble overlykkelig da hun fant ut at familien Nordaune hadde tatt med 4 bokser leverpostei til seg? Aw, går det an å bli bedre? (Pålegget i Amerika suger for de som måtte lure!)

34 kommentarer

Siste innlegg