Me, myself and I

Med tanke på at jeg har fått en del nye lesere tenkte jeg at det var på tide å fortelle litt om meg selv. Har allerede fått en god del mail og bloggkommentarer med spørsmål angående medisinstudiet, USA-turen og livet mitt generelt. Er helt crazy at så mange er interessert i å vite fakta om meg. But your wish is my demand! Haha, nå høres jeg ut som stalkeren min. 

Jeg er ei 21 år gammel, livsglad jente som virkelig nyter livet i San Francisco. Høsten 2010 flyttet jeg til California for å bo her sammen med familien min for ett år. Grunnen til at vi flyttet hit er fordi pappa studerer Public Health på University of California, Berkeley. Lillesøteren min går på high school, mens jeg har ferie på heltid. Det er herlig skal jeg si dere!

Jeg studerer egentlig medisin ved NTNU i Trondheim, men har tatt meg et år permisjon for å bo i San Francisco. Jeg har gjennomført ett år av studiet og skal begynne i andreklasse høsten 2011. Jeg trives utrolig godt på medisinstudiet. Det er kjempeinteressant å lære om kroppen og hvordan den fungerer. For å lese om hvordan førsteåret medisin er i Trondheim kan dere trykke her. Det jeg syns var mest interessant var å lære om hjertet, hvordan det fungerer og undersøkelse av hjertet. I can feel your heart beat!

Hvis dere lurer på enda mer angående medisinstudiet, kan dere ta en titt på filmen her.

Jeg flyttet til California høsten 2010 og siden det har jeg opplevd en god del. Yndlingsminnet er da jeg feiret 21 årsdagen min i Las Vegas! Det tror jeg må være den kuleste bursdagen jeg har hatt noensinne! Vet ikke hvor mye av Vegasturen som egner seg på bloggen. Danseshow med lettkledde gutter, en god del Apple Martinis og Hanna er en perfekt kombinasjon i alle fall. Gleder meg til jeg skal tilbake i mai!

Kan forresten lage et samleinnlegg om hva jeg hittil har opplevd i Amerika om noen er interesserte.

Sommeren bruker jeg å tilbringe på La Manga. Der har vi vår egen leilighet på stranda. La Manga er helt klart yndlingsstedet mitt i Europa. Noen av dere som har vært der? På La Manga har man hvite sandstrender, herlig uteliv og kjekke spanjoler. Yndlingsspanjolen er Daniel, og han vil jeg absolutt ikke dele på! Han får meg bestandig til å le, og det er en kvalitet jeg setter høyt hos gutter.

Vil dere vite litt mer personlig, ta en titt her.

Nå tror jeg det er nok informasjon for i dag. Jeg kan ikke avsløre alt for mye heller!

70 kommentarer

Siste innlegg