and the winner is…

Da var det på tide å trekke vinnerne av eyelash give away. Siden det plutselig ble en hel del nye påmeldte, tenke jeg at jeg skal gi bort 4 par i stedet for 3. Tenkte også jeg skulle bruke random.org til å trekke ut vinnerne. Det blir mest rettferdig og alle får en fair sjangse.

Det er 219 påmeldte, så da er det bare å sette i gang! Det første tallet ble…

Kommentar nummer 41 var fra Guro! Gratulerer!

Neste person som er heldig og får et par øyenvipper i posten er:

Kommentar nummer 20 = Katinka

Alle gode ting er tre, la oss se hvem vinneren ble…

Gratulerer til Tirli som er kommentar nummer 134.

Nå er det bare en igjen. Den siste jenta som hadde lykken med seg i dag er:

Gratulerer til Marte Hopland som er kommentar nummer 195. (Send meg mail med adressen din, siden jeg ikke har noe kontaktinformasjon på deg)

Til alle dere som ikke vant. Fortvil ikke, lover dere at det kommer en ny give away om ikke alt for lenge.

22 kommentarer

Siste innlegg