Nytt i klesskapet

Jeg prøver så godt jeg kan å la være å bruke alt for mye penger, men når man først finner noe man liker er det vanskelig å motså fristelsen. Jeg og Oda skulle bare en kort tur innom Hollister før vi dro videre til flyplassen. Vi kom selvsagt ut med vær vår handlepose. Jaja, man kan aldri få nok klær dere. Nå gruer jeg meg bare til å få plass til alt det jeg har kjøpt meg i to små kofferter.

Uansett, jeg endte opp med en utrolig kul shorts, en kortbukse og en superbehagelig singlet. Gleder meg til å bruke alt sammen, ser for meg at det er det perfekte strandantrekket. Du kan finne shortsen her, kortbuksen her og singleten her.

Hva var det siste dere kjøpte?

Forresten, verdens beste jente, Borghild, har bursdag i dag! Gratulerer så mye med dagen jenta mi! Håper du får en fantastisk bursdag! ♥

42 kommentarer

Siste innlegg