Kjøp og salg

Da har pappa nettopp kjøpt internett til meg fordi jeg måtte sitte alene på flyet. Grunnen til det er fordi pappa ikke ville bytte flysete med meg da det kom en yngre herremann i setet ved siden av. Egentlig inneholder historien bytting av flyseter fram og tilbake, Oda som må sitte ved midtgang, og jeg som ender opp alene med internett. Men blir litt komplisert å prøve å forklare alt sammen.

Jeg skal vel egentlig ikke klage. Har allerede hatt en samtale med flypartneren min og mange kleine blikk. Nå er det like før han sikler på skulderen min, han sover så tungt der han sitter. Fant i skrivende stund ut at han har en fløflekk under øret og alt for mye hårgele i håret. Haha, dette skal bli en interessant flytur.

Blir dere kjent med fremmede på fly?

33 kommentarer

Siste innlegg