Oh, Lordie. Orlando is great!

Etter at taxisjåføren vår sa “Oh. Lordie” i slutten av hver eneste setning, har jeg fått ordet på hjernen. Haha, jeg er kanskje en smule overtrøtt, men det er ikke så rart siden jeg bare sov en time i natt! Har gått rundt som en fjollete fjortis i hele dag. Ta bare en titt på dette.

Tok forresten bilde av den fantastiske flyutsikten vår! Jeg elsker å ta fly. Sitte å titte ut vinduet og bare drømme seg bort. Tankene vandrer fra alt mellom himmel og jord. Da jeg var mindre ønsket jeg bestandig at jeg kunne bade i skyene. Det ønsker jeg forresten nå også. Hva med dere?

Det var utrolig herlig å ankomme Orlando. Varmen bare slo i mot deg, og til tross for at klokken var over 6 på ettermiddagen kunne man nyte sola. Lurer på hvordan det blir i morgen. Da vi skal være i Harry Potter Land hele dagen. Skal i alle fall smøre meg godt inn med solkrem.

Se så fint det er her? Kjolen er forresten fra Victoria’s Secret.

Før vi ruslet hjemover var vi en tur innom alligatorland og hilste på de nye vennene mine. Tror jeg hadde 19 alligatorer bak meg.

Fontene utenfor Armani-butikken. Er veldig i tvil om jeg skal kjøpe meg en beige Armani-veske eller ikke. Den var nydelig, men jeg kjøper meg alt for mye. Hva tror dere det?

Likere dere å fly?

33 kommentarer

Siste innlegg