On the road again

For et stress dere. Kom nettopp hjem fra jentekveld hos Ingvild og fant ut at jeg skal stå opp om 2 og en halv time for å rekke flyet til Orlando i morgentidlig. Ææh, to og en halv time med søvn er alt for lite, og før jeg kan entre drømmeland må jeg lakke neglene mine og pakke ned resten av klærne mine. Kjenner jeg meg selv rett har jeg vel ikke kommet meg i seng før det er på tide å stå opp og sminke seg. Bah, livet er hardt dere.

I morgentidlig reiser jeg altså til Orlando, Florida. Der skal jeg tilbringe de 4 neste dagene å kose meg i sola. Det er ikke kalt solstaten for ingenting. De foreløbige planene er shopping, Disney World og Harry Potter land! Gleder meg kjempemasse, spesielt til sistnevnte. Tar selvfølgelig med Macen, så dere også kan bli med på turen. Og Nina, hvis du har flere tips angående Orlando, så kom gjerne med dem!

Ønsk meg god tur? 

41 kommentarer

Siste innlegg