Goodbye drama

Jeg vet ikke hvordan jeg klarer det, men livet mitt er fylt med drama fra morgen til kveld. Skulle tro jeg deltok i den nyeste sesongen av Paradise Hotel. Kanskje en smule overdrevet, men jeg har virkelig talent for å havne opp i dramatiske situasjoner. Til tross for at jeg ikke har noe som helst ønske om å være en dramaqueen! Hadde det vært opp til meg hadde jeg levd livet dramafritt. Spesielt etter et to år langt forhold der det meste skjedde.

Grunnen til dette innlegget er fordi jeg fikk en uventet facebook melding for noen dager siden der det stod at jeg var en slem person, utakknemlig og så videre. Fikk rett og slett “kjeft”. Må innrømme at jeg ble ganske overrasket og ikke helt skjønte hvor alt dette styret kom i fra. Nå noen dager senere prøver samme person å kontakte meg for å spørre om jeg er sint på han. Emh, var ikke denne personen sur på meg? Det eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha alt dette dramaet/styret i livet mitt. Så tror det er på tide å lukke dette kapitlet og starte et nytt eventyr neste uke.

Hva tror dere om dette?
Liker dere et liv fylt med drama?

ps: Skulle gjerne utdypt dette mer, men siden nesten alle jeg har møtt her i Amerika leser bloggen min, tror jeg at jeg skal passe på hva jeg skriver. Gidder ikke enda mer drama!

40 kommentarer
    1. Det er greit med drama – til tider, men ikke når det blir fo mye av det. Alle har jo litt drama, men det er veldig begrenset hvor mye en person skal tåle 🙂 A fresh start høres bra ut for deg, søta 🙂
      SV: ÅJADA ^^, Vi var til og med innom diverse kaféer så jeg fikk se litt ;D Me-he-he (A) Selvsagt – skjønner godt hva du mener ;D Men nei, gjorde nok ikke det :/ JEG VIL SE!
      Haha, ja, en liiiiten ^^,
      Si ifra når du har kjøpt dem, da 😀 Så overfører jeg penger også 😀 Hva koster det å sende dem? 🙂
      Haha, ikke tenk på det 😀 Det er jo egentlig ikke så mye å svare på 😀 Hehe. Men gleder meg til å få høre om dramaet ditt ;D

    2. Ja, jeg skjønner det… Er ganske enig, og hvis dette bare er startfasen og det allerede er drama er det ikke bra! Men vet ikke om det er den samma karen du har snakka om hele tida?
      Håper det går bra med deg da

    3. Er ikke så stor fan av drama, men det er ganske mye her, siden jeg bor på en liten plass i Møre og Romsdal… Heldigvis har jeg funnet en vei å komme meg unna alt, og ikke henge sammen med de som lager mest drama. Det orker jeg bare rett å slett ikke! Du kommer deg igjennom alt du Hanna!
      sv: Skjønte jo at du kom til å si langt :p Kom ikke som noe sjokk det 🙂

    4. Det er så irriterende!
      Jeg hater når folk er så frekke!
      Når de skriver på nett er de så tøffe, og i virkeligheten er de feige -.-
      og etterpå så er de bestevenner igjen! Blir så sur når sånne snill folk som deg og mange andre, før kjeft for noe de ikke skal ha det. Og de bare snakker stykt! Men så har du kansje nok drama og tenke på.. Så får du mer enn hva du trenger eller vil ha!
      Synes det er teit at du får sånn tilbakemelding.

    5. sv; haha, jeg matcher det ikke på fest engang! shame, egentlig. its not onlyonly, butbut 😀
      ååh, drama er så dritt! enhver jente får hvertfall oppleve det, så trøst deg med at du ikke er alene :p hehe.

    6. off da , for å være helt ærlig kjenner jeg meg virkelig igjen!!!!! prøver å gjøre ALT for å IKKE være drama (selv om jeg er litt dramatisk av meg, så liker jeg ikke drama som i krangling og tull) like vel føler jeg at jeg alltid ender MIDT i det!! typisk eller hva? Lykke til videre , kom det ut av dramatullet 🙂 skjønner ikke at folk ORKER å bruke tid på sånt

    7. Jeg er også en person som kommer lett opp i ting. Liker jo å få med meg det meste, men noen ganger går grensen. Er ganske så lei av det egentlig og iallfall når jeg bodd i Trondheim. Fikk nok en stund og forholde med mest med gutter for å prøve å holde meg unna det. Jeg kan vel si jeg har blitt flinkere å finne ut hvor grensa går nå enn tidligere ^^ Stå på Hanna! 🙂

    8. Hater drama når jeg ikke har gjort noe for at det skal skje eller slik. Selv må jeg også passe hva jeg skriver på blogg.no pga alle venner leser den og mange i klassen. Selv er jeg en person folk ofte betror seg til og det er jo kjekt å vite at de stoler på meg, men det hendte eg gang at to bestevenninner satt og krangla så skreiv de på face begge to til meg hva den andre hadde gjort og slikt og jeg er ikke den som skal finne utav det og jeg er bare 12-13 år! Hver eneste venn av meg har jo et problem i bland, men det blir for mye for meg å bære på både deres og mine problemer..
      Håper det ordner seg opp og at det ikke blir så mye mer drama til deg også på en stund! <3 🙂

    9. Drama er noe dritt, jeg har ofte sånn problemer med veninner, det er vel ganske typisk jenter å skape drama, ikkje noe som er lett å unngå.. Men er enig med deg 🙂
      PS:Komenterer alltid tilbake 🙂

    10. Skjønner deg godt..
      Det siste året har jeg havnet oppi all slags drama!
      Men gleder meg til å starte et nytt år etter sommeren…(skoleår)

    11. Hater drama, jenter drar det alltid på seg!! 🙁
      Forresten, måtte legge deg til som venn sånn at jeg ikke glemmer 😀 haha, ikke at jeg kommer til å gjøre det da. Liker bloggen din kjempegodt!

    12. Håper det går bra med deg og at du ikke havner opp i noe mer drama 🙂 Hender vel det blir ganske mye drama med meg også, men sånn er det alltid.. Utrolig fine bilder av deg, som alltid! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg