Give away

Avsluttet! : )

For å feire at jeg har fått 100 followers på bloglovin tenkte jeg å lage en liten “give away” for å vise hvor utrolig mye jeg setter pris på dere alle sammen! Føler meg beæret over å ha så mange fantastiske lesere. Setter pris på hver eneste kommentar jeg får, og alle de hyggelige tingene dere skriver! Får bestandig et smil om munnen når jeg våkner om morgenen og leser igjennom kommentarene deres.

Siden en del av dere har spurt om øyenvippene mine i det siste tenkte jeg å gi bort 3 par med falske øyenvipper. Jeg kjøper noen vipper som kalles Red Cherry, og jeg er kjempefornøyd med dem. De finnes i alle varianter. Tykke, tynne, lange, korte, med og uten glitter! Mine favoritter er #47, #99 og #138, og jeg tenkte å gi bort et par av hver av de tre variantene.

Nummer 47 har jeg nettopp bestilt, så har ikke prøvd disse enda. Men etter bilde å dømme tror jeg de kommer til å bli veldig fine på.

Nummer 99 er en variant som er litt mer diskré. Passer perfekt til anledninger der man vil pynte seg, men samtidlig se naturlig ut.

Nummer 138 er en litt mer crazy variant. Denne bruker jeg som regel på fest. Passer perfekt til jenter som liker å sminke seg!

Tenkte å trekke tre heldige lesere som får et par med Red Cherry eyelashes i posten. Bare legg igjen en kommentar om hvilket par du har lyst på, så trekker jeg tre vinnere om en uke.

222 kommentarer

Siste innlegg