I could be the trouble baby!

I dag har jeg gjort noe jeg aldri har gjort før, jeg snakker selvfølgelig om å dra ut å feste på en søndag! Her i San Francisco er det vanlig å tilbringe søndagene sine på Lime, som er et hipt utested i Castro eller homsestrøket om du vil. I stedet for å ligge fyllesyk på sofaen drar San Franciscoere på Lime hvor festen fortsetter. Her spiser man brunch, drikker seg full på Mimosa og danser til krampa tar deg!

Har aldri vært med på noe så gøy før! Tror det må være den morsomste søndagen på lenge. De åpner dørene klokken 11 om morgenen og festen varer til 8 om kvelden. Deretter drar man hjem for å legge seg, og er frisk og opplagt til å gå på jobb dagen der på. Haha, crazy! Vi burde absolutt hatt noe lignende i Norge. Kanskje jeg skal åpne mitt eget søndagsutested! Hva tror dere om det?

Da vi ankom Lime var det stappfullt med mennesker, og jeg fikk meg mange nye “venner”! Har aldri fått så mange komplimenter for skoene mine, skjørtet mitt og håret mitt før. Og de var alle sammen fra forskjellige gutter. Gutter som helt sikkert bruker mer tid foran speilet enn meg! Man må bare elske San Francisco dere.

Jeg er forresten skikkelig tett i nesa, og går rundt og snufser hele tiden. En av de jeg dro ut med syns tydeligvis det var litt irriterende for han sa til meg “Hanna, do you wanna blow your nose” Haha, må bare le når jeg tenker på det. Tror nok aldri jeg kunne ha snytt meg i full offentlighet. Haha, for et sjekketriks da dere!

Har dere hatt ei fin helg?
Ville du dratt ut på en søndag? 

42 kommentarer

Siste innlegg