Another day in paradise

Som sagt jobbet jeg videre på skille mitt i dag, men denne gangen på ei fin strand! Man må bare digge California hvor der er fantastiske strender overalt! Heldigvis for meg hadde jeg med meg en fyr som mer en gjerne er glad for å ta tusenvis av bilder av meg. Skjønner ikke helt hvordan det er mulig, men skal ikke klage. Er supernyttig å ha en fotograf man bare kan kommandere rundt.

Huff, nå må det være nok selvdiggeri dere. Nesten så man skulle tro jeg bare tok bilder av meg selv her. (Det aller verste er at det helt sikkert er noe sannhet i den siste setningen der). Får trøste meg med at jeg i alle fall sitter igjen med utrolig mange bildebevis på herlige opplevelser i California.

I dag ringte forresten han fyren som hjalp meg og Kirsti med flybilletter til L.A da våre ble kansellert. Han lurte på om jeg ikke ville være med en tur til New York neste uke. Haha, det finnes mange spandable/gale menn der ute.

Har dere for mange bilder av dere selv?

54 kommentarer

Siste innlegg