The good life

Ikke for å skryte dere, men jeg har fått skille! whihu! I dag er det så varmt (30 + i sola) at jeg har ligget ute i hele dag. Føles virkelig som om det er sommer og jeg er i Spania. Lovely. I morgen skal det bli enda varmere å da skal jeg jobbe videre med skille mitt!Forresten, tror dere ikke at ekskjæresten min prøvde å lure meg i sted. Sa noe helt forferdelig og jeg fikk hetta. Etter en god del snakking sammen med Oda, sier jeg til slutt “Enn at det er første april i morgen.” Plutselig innser vi begge at det er allerede blitt 1. April i Norge og begynner å le. Bah, hater når noen lurer meg trill rundt! 

Så kjære lesere, pass på slik at dere ikke blir lurt idag! Jeg hadde egentlig tenk å lure dere med å fortelle at jeg hadde farget håret brunt. Men da verken jeg eller Oda gadd å kjøre til parykkforetningen i Oakland, la vi den ballen død. Tror dere jeg hadde kledd brunt hår forresten?

Har du blitt lurt i dag? 
Eller skal du lure noen?

64 kommentarer

Siste innlegg