Svar på spørsmålsrunden – Medisinstudiet

Da har jeg endelig summet meg til å redigere en ny svarrunde-film. Grunnen til at det tar så lang tid i mellom hver gang, er at jeg bruker pappa sin PC når jeg redigerer. Og den er sjeldent ledig. Pappa gjør skolearbeid 24/7 skjønner dere.

Uansett, denne gangen besvarer jeg alle spørsmålene dere hadde angående medisinstudiet. Må le litt av meg selv når jeg svarer på et spørsmål angående motivasjon på skolen. Jeg blir så ivrig når jeg forteller av og til, at setninger som “og-han-bare, og-jeg-bare, og-vi-bare, fniiis” blir en del av språket mitt. Bra at jeg har såppas med selvironi at jeg kan le av meg selv. Eller, har jeg nå egentlig det?

Hva syns dere om svarene?
Hva er deres drømmeyrke? 

For å se hva jeg svarte på personligspørsmål, trykk her. Svarene angående USA-turen finner dere her.

44 kommentarer

Siste innlegg