Flip a bitch

Da har jeg nettopp kommet inn døra fra kveldens date og jeg er sliten etter å ha smilt konstant i 5 timer. Det skal ikke være lett dere. Man må hele tiden være i nuet, slik at man får vist fram sin beste side. Dessuten tar det på å snakke om alle de basiske tingene som hjem, familie, venner, skole og så videre. Er ikke meningen å klage her altså, har hatt det kjempegøy i kveld.

Han hilste til og med på foreldrene mine. Gjett om jeg følte meg som i en amerikansk tenåringsfilm da han sa at han skulle bringe meg hjem i god tid før midnatt, før han tilførte “Thank you Sir”. Haha, jeg ble så paff. Tror aldri noen har kalt pappa “Sir” før. De norske guttene har kanskje noe å lære?


(Kveldens dating outfit)

Forresten, “Flip a bitch” er den californiske måten å si “Take a U-turn” på. Kult, ikke sant? 

Og, helt til slutt. Holdt nesten på å glemme å fortelle at han hadde kjøpt en liten gave til meg. Er det slik amerikanske gutter er på date, kan jeg fort venne meg til datinglivet!

49 kommentarer

Siste innlegg