But I want to pick you up!

I kveld dere har jeg blitt bedt med ut på date av Rafael (en fyr jeg møtte på lørdagen), men det har vært litt uenighet om hvordan daten skal være. Jeg er litt usikker, siden det beste minnet jeg har fra han er at han luktet himmelsk godt. Han brukte den samme parfymen som gutten jeg var forelsket i, i 8ende klasse. Haha, ikke et godt tegn kanskje?

Uansett, han ville ta med meg ut på middag å komme og hente meg i bilen sin. Jeg er litt mer skeptisk å insisterte på å kjøre selv, og at vi kunne dra å se en kino sammen. Men neida, det var uaktuelt. Nå har vi diskutert fram og tilbake i 2 timer om han skal komme å hente meg eller om jeg skal kjøre selv. Han nektet å la meg kjøre fordi det ble helt feil i følge kulturen hans. En jente kunne ikke kjøre selv til sin egen date. Etter mye om og men, ga han seg endelig og vi ble enig om å møtes på kinoen klokken 7 i kveld. Det skal ikke være enkelt sier jeg bare.

Uansett, gleder meg masse til daten. Tror det skal bli gøy å bli skjemt bort litt igjen.

Ønsk meg lykke til?

42 kommentarer

Siste innlegg