The story from yesterday

I dag våknet jeg opp hos Ingvild, ganske trøtt og redusert fra gårsdagens festligheter. La oss spole tilbake i tid for å se hva som hendte…

Kvelden begynte med forspill hos Ingvild der praten gikk i ett. Bestandig kos å sosalisere seg med en gjeng norske ungdommer. Etter et par glass, eller 4, var det tid for å ta San Francisco med storm. Dette var faktisk første gangen jeg dro ut i selve SF, så jeg ante ikke hva jeg hadde i vente. Da vi kom fram til utestedet sprang det en fyr etter oss for å fortelle at vi kunne slippe køen å få gratis inngang og drikke. Vi tenkte “what the hell” og fulgte gladelig med.

Etter alt for mye brun drikke var det tid for å bevise at nordmenn også kan “shake some ass” og vi erobret dansegulvet. Tror vi fikk visst en gang for alle hva nordmenn har å by på.

Dramaet oppstod da jeg fant ut at jeg ville “gå” fra gjengen som hadde fikset inngang til oss. Fant en litt kjekkere fyr som var veldig glad i å spille “hard to get”. Han ene fyren som mente at jeg var hans, likte ikke dette noe særlig, og prøvde å “baksnakke” Mr. Hard to get. Han sa at han var homofil og at jeg måtte passe meg slik at han ikke puttet noe “bad stuff” i drinken min. Slik holdt det på en liten stund, før jeg endelig klarte å snike meg unna. Det skal ikke være lett dere.

Tror dere ikke forresten Mr. Hard to get klarte å lure meg trill rundt. Vi skulle spille et spill som gikk ut på at han skulle stille meg 5 spørsmål og så skulle jeg lyge på alle svarene. Klarte jeg ikke å lyge, så måtte jeg spandere en drink på han. Naiv som jeg er tenkte jeg at dette var null stress, å lyge på 5 spm skulle jeg klare lett. Men tror dere ikke han lurer meg og jeg ender opp med å måtte betale for drinken hans. Haha, har aldri opplevd noe lignende!

Bortsett fra dette hadde jeg en fantastisk kveld sammen med Ingvild og Helle. Vi endte opp med å stikke fra det ene utestedet og endte opp på en plass som het Slide. Der måtte du skli ned en sklie for å komme inn til selve dansegulvet. Ganske fancy skal jeg si dere. Her tilbringte vi resten av kvelden før vi dro hjem til Ingvild på slumber party.

Forresten, holdt helt på å glemme å fortelle dere at Mr. Hard to get dukket plutselig opp i trappeoppgangen til Ingvild i natt. Han kjørte helt fra San Francisco til Berkeley for å få nattakyss fra meg! Haha, syns nesten litt synd på han for at ønske hans ikke gikk i oppfyllelse. Men bare nesten!

Ville dere ha kysset han?
Hva har dere gjort denne helgen?

42 kommentarer

Siste innlegg