Ask me anything!

Tenkte å gjøre noe jeg aldri har gjort før. Snakker selvfølgelig om spørsmålsrunde på bloggen. Vet ikke om det er noen der ute som lurer på noe. Men regner med det er det. Dere kan spørre meg om alt fra spørsmål om USA-turen, til medisinstudiet, til kjærlighetslivet mitt. Eller kanskje bare noe randomt som hva jeg liker å spise til frokost. Haha, vet ikke jeg. Men om der er noe dere lurer på så bare spør i vei. Jeg skal svare på absolutt alt (bortsett fra de mest intime spørsmål) og jeg skal svare 100 % ærlig.


So, ask me anything people!

79 kommentarer
    1. Nevn tre ting du gleder deg til akkurat nå 🙂
      Hva synes du om bloggen vår?
      Hva er dine tre favorittsteder?
      Hva savner du mest med norge? (Utenom vennene dine)
      Hvilke butikker handler du mest på?
      🙂

    2. Hvorfor begynte du å blogge?
      Hva er din ultimate drøm?
      Hvor mye veier du?
      Er du veldig opptatt av hvordan du ser ut? Hvorfor?
      Takk!!! 😀 😀

    3. Kan du begynne å ha mer outfits på bloggen?
      Hvilke blogger leser du fast?
      Bor foreldrene dine i San Fransisco også, eller besøker de deg bare? 🙂

    4. hva må en blogg inneholde for at du skal bli fast leser?
      har du gjort noe i san francisco som du angrer på?
      hadde du taklet et forhold, SF – norge?
      når flytter du hjem igjen?
      hvor mange år er medisinstudiet?
      jeg suxxxxxxxxer bigtime på slikt, men det var hvertfall noe 🙂 ihi.

    5. Hvilke blogger leserr du fast?
      Hvor mange kjærester har du hatt?
      Ville du ha bodd i SF?
      Hvilke butikker er yndlingene dine?
      Savner du norge?
      Haha, er ikke så god i dette : )

    6. Når flytter du tilbake til Norge?
      Hvilke land har du vært i, og hvilke anbefaler du?
      Har du noen husdyr?
      Hvilken mat savner du mest med Norge?
      Hva vil du bli etter medisinstudiene?
      Bruker du falske øyenvipper?
      Bor du for deg selv i San Fransisco?
      😀

    7. Hehe, you go Hannasøta! Jeg tør ikke å ha spørsmålsrunde, men nå har du så mange lesere, så ser det ramler inn spørsmål 😉 Det eneste jeg lurer på er hva du bruker fritiden din på. Har lurt på det siden jeg så det i en kommentar her for en uke siden eller noe 🙂

    8. uh,kult. Har vel et par spm. kanskje litt dobbelt dobb kanskje siden fler har spurt.men anyway;
      Er du fremdeles på medisinstudiet?
      Hva gjør du i USA? Studie,ferie?
      Hva er det flaueste du har opplevd?
      Hva er favorittmaten din?
      Hva slags telefon har du?
      Hvilken årstid liker du best,og hvorfor?
      Er det noe spesielt du er avhengig av?(mat,kaffe osv?)
      Har du noen uvaner?
      SV;Tusen takk hanna:) fikk lyst på endring (igjen).

    9. Jeg vet jo at du studerer medisin, men har et års pause nå.
      Hvor langt har du kommet i studiet, er du ferdig med 1.året? 🙂
      Hva var grunnen til at du flyttet til USA?
      Jobber du eller bare nyter av det livet har å by på?
      Bor du alene eller sammen med familien din i USA?
      🙂

    10. Er du fornøyd med kroppen din? 3 ting du ville endret med utseende ditt. Hvorfor meldte du deg på Top Model (med tanke på at du ikke er “klassisk pen” og syltynn) Og har du et godt motivasjonsråd når det gjelder skole?

    11. hvordan spiser og trener du? hvilke hudprodukter bruker du? kan du vise sminkesamlingen din? kan du vise navlepiercingsamlingen din? 🙂

    12. Visste du lenge at du ville inn på medisinstudiet?
      Skal du fortsette på NTNU/medisin når du reiser til Norge igjen?
      Hva synes du om Studentersamfundet?
      Hvilket snitt hadde du da du gikk ut av vgs?

    13. hmm okei , sorry hvis jeg spør spørsmål du har svart på 100 ganger før eller skrevet om , men jeg har ikke fulgt med på bloggen din fra starten av , så jeg vet jo ikke alt 🙂 Så da får du i værste fall ta en rask oppsummering!
      Hvordan oppfatter du jentene der? Er det slik som i Norge , alltid konkurrere med hverandre og bitchy?
      Hvordan er guttene der? Er de mer gentlemans og behandler damene annerledes enn det norske gutter gjør?
      Hvem ser du opp til utseendemessig og hvorfor?
      Fordeler og ulemper med San francisco?
      Lykke til!:)

    14. Hvordan har du så fin hud ?
      Hva gjør du med håret ditt for at det er så pent ?
      Hvilken blogger leser du?
      Kan du lage en sminkevideo til?

    15. Hei 🙂
      Hvordan synes du bh-størrelsene hos Victoria’s Secret er? Er de små i cup-str. eller rundt ribbeina? Eller som her i Norge? 🙂

    16. – Hva gjør du egentlig i USA? Studerer du eller er det bare ein “ferie”? Hvor lenge skal du være der?

    17. Hva pleier du å ha i veska de, kan du vise et bilde av det?
      Hva bruker du til hverdagssminke?
      Hvor mye penger du på eks. hårting, sminke osv i måneden?
      Betaler foreldrene dine noen klær for deg, og sånne diverse ting? eller må du betale alt selv.
      Hvilke blogger leser du?
      Hvilken størrelse bruker du i bukse, genser, bh, underdel osv?

    18. du er alltid veldig “stæsja” på bildene på bloggen. er det nettopp fordi de skal legges ut, eller ordner du deg så mye i hverdagen også?
      hvordan er klessstilen og folka i norge vs SF? har du forandra deg/gjort noen tilpasninger siden du flytta dit?
      hvordan vil du beskrive selvtilliten din?
      hva gjør du på fritida i SF?
      hvordan får du til å finansiere så mye reising og shopping hvis du har et friår fra studiene og ikke jobber?
      hvor mange seksuelle partnere har du hatt, og er noen av de en-nattere?
      har du noen favorittbutikker/favorittnettbutikk der du handler festkjoler?
      følger du noe treningsregime?
      bruker du ofte ditt plettfrie barbieutseende for å få det som du vil? :p hender det at folk undervurderer deg pga det?
      vil du si at lege-hanna er lik privat-hanna?

    19. Hei søte hanna<3
      - Noen skjekketips? Kanskje noen skjekketrisk du bruker i praksis? Føler at du er en ordentlig gutte-magnet, har sett du er ganske så omringet av gutter på Las-Vegas og LaManga filmene 😉
      - Favoritt drink?
      - Hva du savner med Norge?
      - Beste med San Fransisco?
      - Favoritt veske?
      - Favoritt sko?
      Ble en del spørsmål det, hehe 😉

    20. -Hvor mye veier du?
      -Sko str?
      -Kor mange kjærester har du hatt?
      -Liker du bloggen min?
      -Hva liker du med bloggen min, om du gjør det?
      -Fast leser , eller bare innom?
      -Staiinizz vs mojamb?
      -Favoritt kles plag?
      -Har du spilt gosupermodel før?
      Det har du noen Hanna søta 🙂

    21. hvordan har du fått den barbie brune fargen på huden?
      bor du fast i san francisko (eller hvordan det staves ehe)?
      har du noen gang vurdert å farge håret brunt?

    22. Sv; Jepp, var stappfullt! 🙂
      // Haha, jeg husker jeg sto og så på sikkert 10 forskjellige shotteglass, men valgte til slutt en søt rosa en 🙂 Kunne nok sikkert kjøpt alt fra alle souvenir butikkene der :p Så da får du kjøpe shotteglass nesten gang 😉

    23. Hva gjør du i USA? Altså, hvorfor er du der, for hvor lenge, hva gjør du der osv. – Har ikke helt fått med meg det.
      Og hva tenker du rundt medisinstudiet? Har du fullført 1 år og tatt permisjon eller har du sluttet?

    24. – Hvorfor skrev du randomT? HAhahaha (x
      – Hvorfor tisser du med døra åpen når du tisser så høyt?
      – Kan du legge ut filmen hvor du filmer at du tisser OG synger tisser-meg-ut-sangen?
      – Hvilken header likte du best? Helt ærlig? Min eller kattedama sin? Og ikke noe, vel hennes var jo mest amerika, og din var mest elegant, tull! Her skal jeg ha enten; Din eller kattedama sin, som svar! Og egentlig bare ‘din’ som var også!
      – Kan du svare meg på hvorfor jeg er så damn kul og hot? Jorda begynner å bli litt irritert pga. at jeg skaper global oppvarmingen, med hot-heten min…

    25. Har du noen gang fått kritikk/fordommer pga sminken når du møter pasienter/medstudenter/leger o.l?
      Jeg er sykepleie, og elsker å sminke meg. Synes jeg ser mye mer fresh og pen med sminke, men har mange ganger opplevd nedlatende blikk fra leger og kollegaer:(

    26. Hva savner du mest med La Manga (personer, spesielt minne osv..)?
      har du gjort noe du angrer på i La Manga ?
      hvor høy er du ?
      kan du vise rommet ditt ?
      hvor mange sko har du ?
      når startet du å drikke ?
      første kjæreste ?
      hvor mange forhold har du hatt?
      har du hatt noen forhold i La Manga ?
      hva er favoritt filmen din ?
      hva synes du om Justin bieber ?
      Hva synes du om Twilight ?
      hvem ville du helst møtt av Lauren Conrad eller Whitney Port ?
      hvem er din stilikon ?
      har dere hus i norge og SF ?
      trener du mye ?
      hva er det du ønsker deg mest av “ting” nå ?
      hva tenker du om Gossip Girl og hovedpersonene i GG ?
      Kommer ikke på noe mer jeg vil spørre deg om akkurat nå 🙂
      Kjempe bra blogg

    27. Når var første gang du debuterte?
      Når var første gang du drakk? (orgentlig)
      Hva hadde du i snitt i 10ende? cca

    28. – første ganga du drakk ? / var full ?
      – første ganga du lå med noen ?
      -hvordan opplevde du det å flytte fra alle i norge ?
      – hvor gammel vil du anbefale en person å være før de tar et år i utlandet ?
      – hvem er det du venter på svar ifra ? hva heter han ?
      – Kan du svare på video blogg ? 😀 😀
      – kan du pliiis lage sminke video ? vet at det er litt fjortis, men du sminker deg UTROLIG fint !

    29. Hei 🙂
      Går du skole i SF? For hvor lenge? Er du der med vennine(r)?
      Har du kjæreste?
      Har du gjort noen kirurgiske inngrep? (Lepper o.l.)

    30. Heisann:/
      Jeg har ikke blogg, men har noen få spørsmål for det om.
      Har du kysset en jente før?
      Hva liker du ved en gutt?
      Ynlingssblogg?

    31. Først vil jeg bare si at du er heldig som bor en stund i USA, det er min store drøm også men har ikke hatt mot til å gjøre det enda. Jeg er ny leser så det er noen ting jeg ikke har fått med meg:
      Går du på medisin studier mens du bor i SF?
      Eller har du tatt en pause fra studier for å oppleve noe annet?
      Bor du alene i SF?
      Og hvordan bor du (leier du leilighet/hus)?
      På forhånd takk;)

    32. Tar du friår fra medisinstudiene, eller hvordan/hvorfor kan du bo i San Fransisco og samtidig studere i Trondheim?

    33. Hei 🙂
      Hvor får du alle pengene dine fra? Du shopper jo en del, og prislappene er jo relativt høye..

    34. Hva var snittet man måtte ha for å komme på ntnu?
      Når du er i utlandet og sånn, er det skoleår du tar?
      Hvor mange lenge skal du være i utlandet?
      Åssen påvirker det medisinstudiet?
      Skal du ta ta ntnu 6 årsprogram og 1 1/2 år turnus bare? Skal du ta flere år?
      Åssen lege skal du bli?
      Er legestudiet hardt?

    35. Hei! Du har en veldig fin blogg, og det virker som du har det bra i USA 🙂
      Jeg er en jente som går første året på videregående, og har veldig lyst til å studere medisin senere på NTNU. Så da har jeg noen spørsmål ang. det:
      – Kom du rett inn på medisinstudie, eller måtte du ta opp noen fag? Har du i så fall noen ideér på hvilke fag det er lurt å ta for å få nok poeng?
      – Hvordan er dagene bygget opp? Forelesninger, prøver etc.
      – Hvor ofte har dere prøver/eksamen?
      – Jeg vet det bare er bestått/ikke bestått på eksamen, men er det vanskelig å få bestått?
      – Angrer du på at du studerer medisin? Er det veldig hardt og lite “fritid”? Og hvor vanskelig er egentlig studiet? Kreves det at du jobber veldig mye ved siden av, for å henge med?
      – Har du tatt “permisjon” fra medisinstudie for å bo i USA? Og hvor lenge skal du bo i USA?
      Håper du kan svare på spm, det hadde betydd veldig mye! Ønsker deg lykke til videre med studiet!
      Hilsen en nyskjerrig jente 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg