I thought this wouldn’t happen!

…Men jeg var nok litt for optimistisk da. Har gått hele høsten og vinteren uten at immunforsvaret mitt har sviktet meg. Men siden jeg ikke sov noe forrige uke, var i L.A og ranglet, dro på audition og frøs rumpa av meg og dro ut på fest på fredag i minikjole var det over og ut for kroppen min. Hakket tenner i hele natt og hodet mitt følels ut som om det skal eksplodere når som helst. Hjelper heller ikke at jeg snufser verre enn Charlie!

Bah, hater å være syk. Heldigvis har jeg ingen skole eller jobb jeg går glipp av, så kan være syk med “god” samvittighet om det gir noe mening. Håper uansett at kroppen bestemmer seg for å ta knekken på de stygge bakteriene som har invadert meg. Hater å føle meg svak og hjelpesløs!

Ønsk meg god bedring?

41 kommentarer

Siste innlegg