Hollywood tonight!

Elsker vi ikke bare disse berusa innleggene jeg poster når jeg kommer hjem fra livet? Jeg er ganske så sikker på at jeg ler av meg selv når jeg blar meg tilbake om noen dager. Uansett, som dere kanskje skjønner kom vi oss trygt fram til L.A. Gratis flytur er ikke så aller verst. Er i alle fall utrolig takknemlig for at vi møtte han mannen som hadde råd til to ekstra flybilletter. Etter at vi kom fram til hotellet slappet vi litt av før vi dro på sighseeing i Hollywood!

Vi tok banen til Hollywood Boulevard og hadde planlagt den vanlige sightseeing-ruta. Selv om jeg hadde vært i Hollywood for 3 år siden, var det helt umulig å finne fram til “sivilisasjonen”. Heldigvis for oss fant vi et kart over Hollywood som skulle vise seg å bli vår bestevenn.

Dette kartet førte oss til Sunset Boulevard hvor vi kunne ta nydelige bilder i solnedgangen! Sweet, ikke sant?

Dette kartet førte oss også til Walk of fame i Hollywood Boulevard. Der kunne jeg være litt starstruck å ta bilder med alle stjernene. Hvor stilig hadde det ikke vært og fått sin egen stjerne der en gang. Det må absloutt bli et av livets agenda.

Til slutt endte vi opp på Hardrock Cafe hvor jeg bestilte meg en Hurricane som gikk rett til tops. Var tipsy hele veien hjem, og det sitter vel enda igjen litt mens jeg skriver dette. Egentlig skulle vi dra ut med fyren fra flyplassen. Han ville sende en bil som skulle hente oss å kjøre oss til et utested i Beverly Hills. Det kunne vært en fantastisk natt ute med lots of benefits, men vi ble vel begge enige om at vi ikke ante hva han ville kreve i betaling. Så vi endte opp med å takke nei, og dro ut på egen hånd.

Nå er det nattatid, og i morgen venter enten The Ellen Show, eller Universial Studios på oss!

Ha en fortreffelig torsdag dere!

26 kommentarer

Siste innlegg