You gotta love souvenirs!

Da jeg var i Vegas forrige måned kjøpte jeg en del souvenirer. Man kan ikke forlate Vegas uten å ha med seg drøssevis med ting som minner deg om plassen. Hvem vil vel ikke ha en kaffekopp som glitrer, eller et stort vodkaglass som blinker? Eller hva med en I <3 Las Vegas topp? En slik topp kan man ikke unngå å kjøpe. Så om dere noen gang drar til Vegas, her er mine tips til hva som må bli med dere hjem i kofferten.

Glasset er mye kulere når det er fylt opp med drikke. Bare så det er sagt!

Love my I <3 Vegas shirt! Bruker den så og si hver dag. True story.

Et signert bilde av en gjeng lettkledde mannfolk er souvenir alle jenter burde få med seg hjem!

Las Vegas capsen min! Den er lovely. Beskytter meg for sola og ser stunning ut!

Hvilken souvenir likte dere best?

Har forresten laget meg nytt design. (Er ikke helt ferdig enda). Hva syns dere så langt?

33 kommentarer

Siste innlegg