Would you be my valentine?

I dag er det alle hjertes dag, og alt skal vel handle om kjærlighet. Alle butikkene er fylt opp med Valentineskort, gaver, sjokolade og blomster. Blir nesten lei meg når jeg går igjennom butikken fordi det er så mye søtt jeg så gjerne skulle kjøpt. Problemet er bare at jeg ikke har noen å kjøpe det til. Eller, hadde jeg vært i Norge hadde jeg nok hatt det. Har nylig fått kontakt igjen med en gammel flamme og han fortalte meg i detalj hva vi to skulle gjort hadde jeg vært i Norge i dag. Bare ta en titt.

aw, blir nesten forelsket bare jeg tenker på det. Misforstå meg rett, det er mange kjekkaser i Statene og, men det blir ikke mer enn en flørt siden jeg reiser tilbake til Norge i juni. Uansett, i kveld kommer søskenbarnet mitt på besøk så Valentinesdagen skal tilbringens på San Francisco airport med en rose i hånden!

Hva er deres planer for Valentines day?

26 kommentarer

Siste innlegg