Do you have a temper?

I dag har dagen gått ut på å fylle ut søknaden for Americas Next Top Model og planlegge hvordan jeg skal se ut på audition. Fikk et tips om at jeg må bruke lite sminke på audition, og tror jeg skal gå for det. Snakket og med en Casting Director med det faktumet at jeg ikke er amerikansk statsborger. Hun sa at de kunne gjøre noen unntak og at jeg bare måtte møte opp neste lørdag å se. Så blir spennende å se om jeg får lov til å delta eller ei.

Uansett, har prøvd så godt jeg kan å fylle ut de 72 spørsmålene jeg må svare på, men det er ikke bestandig like enkelt. De spør for eksempel om man drikker alkohol. Hvor ofte og mye man drikker, og hvordan man oppfører seg når man drikker. Hm, hva skal jeg si?

De spør også om du har et temperament. Hvor ofte mister du temperamentet? Hva gjør deg sint og hvordan takler du sinne? Helt til slutt spør de om “når var sist gang du slo, sparket eller kastet noe på noen i sinne?” Kan ikke si jeg husker sist gang jeg gjorde noe slikt. Er så og si aldri sint, og om jeg først blir det holder jeg sinne inni meg.

Men det er et spørsmål jeg sliter litt med. Det lyder som følger:



Hvilke tre adjektiv syns dere beskriver meg best?

Edit: Blir utrolig smigret av alle de fine kommentarene dere gir meg. Nesten så jeg rødmer her. Uansett, dere er de bese! 🙂

56 kommentarer

Siste innlegg